دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 254 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 208 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 97 |
چکیده ، مقدمه، منابع، تمام فصل ها،فهرست، پیوست، جدول،پرسشنامه
در جستار حاضر سعی شده تا به بررسی موضع هنرمندان ایرانی به هنر ویدیویی پرداخته شود
تعداد صفحات | 159 |
حجم | 6 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | کارشناسی ارشد |
هدف پژوهنده از تدوین این پایان نامه بررسی پیرامون مواردی است که در حقوق بینالملل به عنوان اشغال قلمداد میشود ، با عنایت و توجه خاص بر وقوع آن در دو دهه اخیر در سطح بینالملل
تعداد صفحات | 230 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | فقه،حقوق،الهیات |
دانلود پاورپوینت یادگیری تسلط یاب و مراحل آن جهت رشته روانشناسی
تعداد صفحات | 6 |
حجم | 81 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
برخی پژوهش ها نشان می دهد که اگر به فرد فرد دانش آموزان فرصت یادگیری مورد نیاز داده شود و کیفیت آموزش نیز متناسب با نیازهای فردی آنان باشد ،۹۵٪ دانش آموزان در یادگیری مطالب درسی به حد تسلط خواهند رسید .در آموزش های مرسوم ،اساس کار زمان یادگیری است ،یعنی تلاش می شود دانش آموزان با توجه به یک زمان یکسان آموزش می بینند و یاد بگیرند اما با توجه به تفاوت های فردی موجود بین فراگیران بازده چنین آموزش هایی یکسان نخواهد بود و تمامی دانش آموزان به اهداف یادگیری دست پیدا نخواهند کرد .
اما در یادگیری تسلط یاب اساسی ترین مفهوم (تسلط ) است که این تسلط هم به بازده یادگیری و هم به میزان عملکرد ارتباط دارد . مفهوم تسلط ،با مفهوم مهارت نزدیکی بسیار دارد . مهارت به کارآمدی های فرد در استفاده از یادگیری هایش اشاره می کند یعنی شاگرد ابتدا باید برکاری تسلط یابد تا بعد در آن مهارت کسب نماید ،پس می توان گفت تسلط پیش نیاز مهارت است .
معلمان در حین استفاده از این الگو مرتب باید ارزش یابی های مرحله ای و پایانی را برای پی بردن به میزان تسلط و مهارت شاگردان انجام دهند . پس می توان گفت زمینه ساز تسهیل یادگیری تسلط یاب تمرین مرحله به مرحله ،مثال هایی درباره ی مفاهیم و مهارت های جدید گفتارهای توضیحی ، پرهیز از بی صبری و تشریح مجدد نکات دشوار می باشد .البته ارائه ی بازخورد توسط معلم و همچنین دانش آموزان بسیار مهم است .
فهرست مطالب
آماده سازی درس
مرحله دوم ارائه درس
مرحله سوم : تمرین منظم
مرحله چهارم : تمرین و هدایت
مرحله پنجم : تمرین مستقل
دانلود پاورپوینت کنترل و مدیریت خشم و عصبانیت جهت رشته روانشناسی
تعداد صفحات | 32 |
حجم | 145 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
خشم یکی از انواع هیجان ها ست (عشق، نفرت، خشم،شادی ،...)خشم نوعی هیجان منفی است (چون باعث ناراحتی در فرد می شود) خشم یک هیجان فرا گیر است چون به صورتهای مختلفی ابراز می شود (مستقیم ،غیر مستقیم، کلامی غیر کلامی و ...) خشم پرشور ترین هیجان است زیرا آدم خشمگین نیرومندتر می شود ( در مواقع عصبانیت پرخاشگری افراد بیشتر می شود ) خشم خطرناک ترین هیجان است ( چون فرد عصبانی می خواهد مانع را حذف کند آسیب و صدمه زدن –قتل و ...)
فهرست مطالب
چرا باید خشم خود را کنترل کنیم ؟
چرا پرخاشگری می کنیم؟
تفاوت پرخاشگری و دشمنی (خصومت)و خشم چیست؟
خشم چیست؟
نشانه های خشم و عصبانیت
زمان ابراز خشم
نحوة ابراز خشم
خشم و عصبانیت چه تأثیری بر اعضای بدن می گذارد؟
نکته مهم
عصبانیت های مکرر می تواند باعث بیماری های مختلفی شود
دلایل عصبانیت
کنترل خشم
کنترل خشم در کوتاه مدت
کنترل خشم در بلند مدت
چگونه از عصبانیت و پرخاشگری دیگران جلوگیری کنیم ؟